Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji i zmienione logo
  • 1
  • 3
30.09.2021

Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji i zmienione logo

Coca-Cola wprowadza nową globalną platformę „Real Magic” i ujawnia „Hug” – nową wizję ikonicznego logo. W ramach platformy marka prezentuje pierwszą kampanię – „One Coke Away from Each Other”, w Polsce tłumaczoną jako „Coca-Cola zbliża nas do siebie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 września 2021

29 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2021

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska. Tym razem w całości poświęcona będzie kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia branżowi eksperci podzielą się know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą też, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online.