- 0
- 4
Influencer Włodi4444 zaprojektował pulowerek dla ketchupu Włocławek
W nowej aktywacji ketchupu Włocławek marka zachęca do wspominania jego smaku i receptury. Najlepsze wspomnienia zostaną nagrodzone zestawem ketchupów Włocławek i pulowerkami zaprojektowanymi przez Włodiego4444 – grafika znanego z Instagrama.
Marka w uruchomionej właśnie aktywacji chce zebrać wspomnienia konsumentów związane z ketchupem Włocławek. Do podzielenia się nimi marka zachęca w specjalnie zorganizowanym konkursie w mediach społecznościowych. 5 najciekawszych wspomnień zostanie nagrodzonych limitowaną edycją zestawów z ketchupami Włocławek, pulowerkami we wzór słoików ketchupu zaprojektowanymi przez influencera i twórcę Włodiego4444 oraz nagrodami pieniężnymi o wartości 1000 zł. Na kolejnych 10. zwycięzców czekają zestawy ketchupów Włocławek i pulowerki.
Dobór tej postaci jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social media. Ogólnie w pracy mocno inspiruje się kulinariami.
Aktywacja potrwa miesiąc od 14 czerwca.
Oprócz konkursu zaplanowano kampanie OOH na Kujawach i w centralnej Polsce oraz spoty wideo na Facebooku i Instagramie podkreślające komunikat „oryginalna receptura niezmienna od lat”. Marka podjęła również współprace z influencerami na Instagramie i Tik Toku. Będą oni nagrywać unboxingi konkursowych nagród i opowiadać o swoich wspomnieniach z ketchupem Włocławek. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Feeders i DDOB.
- 4