Jogurt 2.0Jogurt 2.0Jogurt 2.0Jogurt 2.0
W kategorii jogurtów łatwiej się przebić, niż utrzymać się z nowym pomysłem (fot. Pixabay)

Jogurt 2.0

Jogurt 2.0
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Danone będzie sprzedawał swój nowy jogurt w kawiarniach Starbucksa. Nie ma wyboru, bo rynek jogurtów, które mają zapewniać zdrowie i dobrą sylwetkę, przypomina konkurencję w Internecie. Klientów przybywa równie szybko, jak nowych agresywnych konkurentów.

Jogurt to jogurt. Jeden z produktów spożywczych obecnych na rynku od bardzo dawna, wybierany przez klientów głównie ze względu na cenę, tak samo jak mleko czy mąka. Marka ma mniejsze znaczenie, zresztą producenci, znając przyzwyczajenia konsumentów, nie inwestują za bardzo w marketing.

Tak było kiedyś. Obecnie jogurt nazywany jest „pożywieniem dekady na więcej niż dekadę”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się