Nowa platforma komunikacji Zott Primo
  • 1
  • 1
15.06.2022

Nowa platforma komunikacji Zott Primo

„Smakuje Primo!” to nowa platforma komunikacji marki jogurtów naturalnych Zott Primo. Idea komunikacyjna ma pokazać, jak pasja do smaku może być przekazywana przez tych, którzy jedzenie celebrują.

Działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano od 13 czerwca. W pierwszym etapie planowana jest emisja spotów w stacjach telewizyjnych oraz na platformach digitalowych.

– W nowej komunikacji chcemy przypomnieć odbiorcom, że nawet najprostsze produkty mogą pobudzić nasze zmysły i odkryć przed nami bogactwo smaków i zapachów – mówi Ewa Bałys, product manager w Zott Polska.

Ideę kreatywną nowej platformy przygotowała Agencja Nie Do Ogarnięcia po wygranym przeglądzie ofert w ubiegłym roku. Agencja stworzyła też scenariusz spotu telewizyjnego oraz koordynowała prace koncepcyjne i produkcyjne. Filmy reklamowe wyprodukowało Tyrka Studio. Media zaplanował dom mediowy Zenith Polska.

  • 1
„Smakuje Primo!” nowa platforma komunikacji Zott Primo

„Smakuje Primo!” nowa platforma komunikacji Zott Primo

 

15 czerwca 2022