IMM zbadał reakcje internautów na nagrodę Nobla dla Olgi Tokarczuk - Marketing przy Kawie
IMM zbadał reakcje internautów na nagrodę Nobla dla Olgi Tokarczuk
  • 0
  • 1
11.10.2019

IMM zbadał reakcje internautów na nagrodę Nobla dla Olgi Tokarczuk

10 października całą Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 r. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskim Internecie ponad 35,8 tys. razy. To wyjątkowy wynik.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 października 2019