IAB Polska publikuje „Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Edycja IV”
  • 0
  • 1
27.09.2021

IAB Polska publikuje „Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Edycja IV”

Przedstawiciele grupy roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz YouTube.

„Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Edycja IV” przeznaczony jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej.

W poradniku znajdują się informacje uwzględniające najnowsze zmiany w systemie reklamowym i analitycznym Google, reklamy na YouTube i Facebooku, a także zagadnienia z zakresu SEO i UX pogrupowane w następujące rozdziały:

  • SXO – czyli synergia działań SEO i UX
  • GA 4 jako nowy złoty standard analityki internetowej
  • Google Merchant Center – zaplecze reklam produktowych w Google
  • Lejek sprzedażowy – jak go wdrożyć w przypadku kampanii Facebook Ads?
  • Czy wideo sprzedaje? Sprawdź, jak reklama wideo może wzmocnić customer journey w twoim e-sklepie
  • Reklama elastyczna display w Google Ads – czyli robot zrobi to za ciebie
  • 1
poradnik dla internetowego reklamodawcy

Dostępny jest nowy poradnik dla internetowego reklamodawcy

27 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2021

GfK: Turyści pozostają ważnym ogniwem w handlu spożywczym

10% sieciowych i zrzeszonych sklepów spożywczych w Polsce mieści się w pobliżu atrakcji turystycznych i obiektów noclegowych. Procentowo najwięcej jest ich w Małopolsce (23% wszystkich punktów handlowych), z kolei najmniej – w województwie lubelskim (4%) i mazowieckim (5%). Według firmy badawczej GfK sieci detaliczne wciąż aktywnie poszukują danych o ruchu turystycznym w czasie planowania ekspansji i pozostaje on bardzo ważnym czynnikiem na etapie decyzji o otwarciu nowego sklepu.