Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?
Warto zastanawiać się nad znaczeniem metryk procentowych w Google Analytics 4 (fot. Pixabay)

Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?

Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

-

CEO, DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO
DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek o tej tematyce. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Wprowadzone przez Google w październiku Google Analytics 4 to w teorii zupełnie nowe podejście do mierzenia ruchu na stronie. W praktyce zaś to naturalna ewolucja Google Analytics Universal. Żeby jednak dobrze orientować się w nowych raportach, musisz nie tylko poznać nowy interfejs. Powinieneś również zrozumieć zmiany w metrykach i sposobie zestawiania wymiarów. A te są spore.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja