Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4? - Marketing przy Kawie
Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?
Warto zastanawiać się nad znaczeniem metryk procentowych w Google Analytics 4 (fot. Pixabay)

Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?

Jak lepiej zrozumieć Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

-

CEO, DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO
DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek o tej tematyce. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Wprowadzone przez Google w październiku Google Analytics 4 to w teorii zupełnie nowe podejście do mierzenia ruchu na stronie. W praktyce zaś to naturalna ewolucja Google Analytics Universal. Żeby jednak dobrze orientować się w nowych raportach, musisz nie tylko poznać nowy interfejs. Powinieneś również zrozumieć zmiany w metrykach i sposobie zestawiania wymiarów. A te są spore.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to