0 10 0 18.05.20228% Polaków zaprzecza zmianie klimatu. Dane State of Science Index 3MMniej niż jedna dziesiąta Polaków (8%) zaprzecza zmianie klimatu. 68% badanych odczuwa niepokój o życie swoje i bliskich, a 67% uważa, że zmiana klimatu dotyka ich osobiście. Najbardziej boimy się pogodowych ekstremów (65%), podwyższonej temperatury (63%) i braku dostępu do jedzenia (56%). Wydaje się, że Polacy dostrzegli, iż zmiana klimatu jest faktem – pokazują dane State of Science Index firmy 3M. Co z tym zrobią?
1 1 0 18.05.2022Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki. Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwieNarodziny dziecka to wydarzenie, które daje nam wiele radości, ale także innych, silnych emocji. W spocie należącej do Lidl Polska marki ubrań i akcesoriów dziecięcych Lupilu poznajemy historie Polek, które prezentują macierzyństwo bez retuszu i dzielą się radami z innymi mamami. Spot jest częścią kampanii przygotowanej z okazji Dnia Matki.
1 1 0 18.05.2022Alan i Jaśmina, czyli nowa odsłona platformy kreatywnej ExpanderaBohaterowie kolejnej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Expandera „Kredyty to nasza bajka”, noszą imiona Alan i Jaśmina. Działania prowadzone są m.in. w kinach, Internecie oraz za pośrednictwem materiałów BTL.
4 4 0 18.05.2022Do zakochania wystarczy bilet – przekonuje w kampanii PKP IntercityPKP Intercity wprowadza promocje na ceny biletów i informuje o tym w kampanii. Celem akcji jest zachęcenie do podróżowania koleją.
0 4 0 18.05.2022Lego i Museum of Modern Art składają hołd Vincentowi van Goghowi. Powstał zestaw „Gwiaździsta noc”Grupa Lego przedstawia zestaw z linii Ideas zatytułowany „Gwiaździsta noc”. Zaprojektował go Truman Cheng, 25-letni fan marki z Hongkongu. Zrobił to w ramach inicjatywy Lego Ideas oraz we współpracy z nowojorskim Museum of Modern Art, w hołdzie jednemu z najsłynniejszych obrazów Vincenta van Gogha.
0 1 0 18.05.2022Blueffect 2022 – Wstrząśnięta, nie zmieszana. Efektywność działań digitalowych w dobie niepewnościJak skutecznie odnaleźć się w nowej digitalowej normalności? Które z trendów w ramach customer journey były chwilowe, a które pozostaną z nami na dłużej? Na co zwrócić uwagę, aby nie dać się „zmieszać”? 26 maja na te pytania podczas XI edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci, praktycy i przedstawiciele największych marek.
0 1 0 18.05.2022Akademia Marketingu – projekt SKN marketingu SGHAkademia Marketingu to konferencja organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH. Zadaniem jej jest poszerzenie wiedzy uczestników na temat różnych dziedzin marketingu. Celem tegorocznej edycji Akademii Marketingu jest pokazanie różnych form i odmian tej dziedziny. Wydarzenie odbędzie się 26 maja i 2 czerwca.
0 3 0 18.05.2022Już w przyszłym tygodniu konferencja marketingowa „Na pograniczu strategii i egzekucji”Agencja More Bananas organizuje konferencję online „Na pograniczu strategii i egzekucji”. Wydarzenie odbędzie się 25–26 maja. Tematem przewodnim będą strategie oraz ich realizacja, a także nowości i trendy w digital marketingu.
0 1 0 17.05.2022Jak poprawić zachowania związane z przetargami na usługi reklamowe? Organizacje branżowe mają pomysłThe Institute of Practitioners in Advertising (IPA) i The Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) uruchomiły Pitch Positive Pledge. To inicjatywa, która ma na celu poprawę zachowań agencji i reklamodawców w obszarze przetargów z korzyścią dla ludzi, planety i zysku.
0 1 0 17.05.2022Jan Niezbędny wybrał w przetargu agencję KerrisPrzetarg na obsługę marki artykułów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny wygrała agencja Kerris. Zajmie się kompleksową obsługą profilu marki na Facebooku oraz Instagramie.