1 1 0 0 0 8.12.2020Grzegorz Krychowiak został budowlańcem w kampanii firmy Dom 3EGrzegorz Krychowiak został budowlańcem. W filmach prezentujących polską firmę technologiczną Dom 3E piłkarz buduje ścianę z elementów z naturalnego perlitu. Jednocześnie przekonuje: „Z Dom 3E wybudujesz swój wymarzony dom szybko i prosto. Bez zaprawy. Bez docieplenia. Bez szkodliwej chemii. Ekologicznie i energooszczędnie”.
0 3 0 0 0 8.12.2020Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – raport State of Customer Support 2020Jaki jest aktualny stan obsługi klienta w Polsce? Ponad 50% polskich firm nie mierzy satysfakcji klientów. Coraz więcej firm widzi większą trudność w znalezieniu pracownika do swojego działu obsługi klienta. Zaledwie 27% pracowników BOK planuje swoją przyszłość w obsłudze klienta.
0 1 0 0 0 7.12.2020PKN Orlen przejmuje Polska PressPKN Orlen rozszerza działalność w obszarze mediowym. Koncern przejmuje Polska Press. Transakcja wpisuje się w strategiczne plany w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej. Poprzez przejęcie grupy Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group koncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 mln użytkowników Internetu i możliwość pozyskania nowych klientów.
0 2 0 0 0 7.12.2020Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji ZenithObecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w 2020 r. wyniesie 7,5%. To mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje Zenithu zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego. Przesunięcie globalnych wydatków reklamowych w kierunku reklamy e-commerce przyczyni się do globalnego wzrostu reklamy internetowej o 1,4%.
0 1 0 0 0 7.12.2020Związek Firm Public Relations zachęca, by zostać sygnatariuszem Kodeksu etyki PRZwiązek Firm Public Relations tworzy otwartą listę sygnatariuszy Kodeksu etyki PR. Dokument może podpisać każdy specjalista public relations, któremu bliskie są wartości etyki i profesjonalizmu w wykonywanej pracy.
1 1 0 0 0 7.12.2020Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologiiNa trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła świąteczna kampania sieci sklepów MediaMarkt. Wykorzystuje ona symboliczną literę „M”. Hasło „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji towarzyszących nam podczas świąt, a także do szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.
1 2 0 0 0 7.12.2020Świąteczną piosenkę Coca-Coli w 2020 r. śpiewają Krystyna Prońko i Dawid KwiatkowskiW tym roku do wykonania świątecznej piosenki Coca-Cola zaprosiła Krystynę Prońko oraz Dawida Kwiatkowskiego. Piosenka jest częścią kampanii świątecznej „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Marka zachęca w niej do dawania innym tego, co mamy najcenniejsze – siebie.
0 1 0 0 0 7.12.2020Przeceny w Black Friday to tylko złudzenie – pokazuje analiza ItmaginationCeny 1/3 produktów były w listopadzie najniższe podczas Black Friday. Średnie ceny najpopularniejszych artykułów RTV i AGD w czarny piątek były natomiast wyższe o ponad 8 proc. wobec ich najniższych poziomów z ostatnich 90 dni – pokazuje analiza Itmagination.
0 1 0 0 0 7.12.2020Awaria Amazona wstrzymała automatyczne odkurzacze i inteligentne dzwonki do drzwiAwaria infrastruktury internetowej firmy Amazon sprawiła, że entuzjaści inteligentnych domów w USA nie mogli korzystać z podstawowych sprzętów gospodarstwa domowego. Działać przestały m.in. odkurzacze i dzwonki do drzwi.
0 1 0 0 0 7.12.2020R4S prowadziła dla Coca-Coli farmę trolli mającą przekonywać, że cukier jest wszędzie?W 2019 r. pojawiła się zapowiedź wprowadzenia podatku cukrowego. Jak ustaliła Fundacja Reporterów, jesienią ubiegłego roku firma R4S Adama Hofmana miała zaproponować Coca-Coli obsługę PR.