Reklamy online należą dziś do najpopularniejszych sposobów promowania biznesu. Zarówno te rozpowszechniane za pośrednictwem Google, jak i publikowane na Facebooku. Na które z nich korzystniej będzie się zdecydować?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mając odpowiednio duży budżet reklamowy, możemy bez przeszkód wykorzystywać jednocześnie obie z wymienionych wyżej platform. Ale co w sytuacji, gdy budżet jest ograniczony, a my musimy optymalnie wykorzystać każdą złotówkę? Dla osób słabo obeznanych z narzędziami marketingowymi opracowanymi przez Google’a i Facebooka wybór Google Ads czy Facebook Ads może być trudny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |