Google Ads czy Facebook Ads – które rozwiązanie będzie lepsze dla twojego biznesu?Google Ads czy Facebook Ads – które rozwiązanie będzie lepsze dla twojego biznesu?Google Ads czy Facebook Ads – które rozwiązanie będzie lepsze dla twojego biznesu?Google Ads czy Facebook Ads – które rozwiązanie będzie lepsze dla twojego biznesu?
Możliwości reklamowe są komplementarne – lepiej ich sobie nie ograniczać (fot. Pixabay)

Google Ads czy Facebook Ads – które rozwiązanie będzie lepsze dla twojego biznesu?

Google Ads czy Facebook Ads – które rozwiązanie będzie lepsze dla twojego biznesu?
Marek Gorajek

Marek Gorajek

-

marketing specialist, ConQuest Consulting

Marek Gorajek

Marek Gorajek

marketing specialist
ConQuest Consulting

W firmie doradztwa biznesowego pracuje od ponad roku. Do jego głównych obowiązków należą: analiza rynku, konkurencji oraz pozyskiwanie partnerów biznesowych.

Reklamy online należą dziś do najpopularniejszych sposobów promowania biznesu. Zarówno te rozpowszechniane za pośrednictwem Google, jak i publikowane na Facebooku. Na które z nich korzystniej będzie się zdecydować?

Mając odpowiednio duży budżet reklamowy, możemy bez przeszkód wykorzystywać jednocześnie obie z wymienionych wyżej platform. Ale co w sytuacji, gdy budżet jest ograniczony, a my musimy optymalnie wykorzystać każdą złotówkę? Dla osób słabo obeznanych z narzędziami marketingowymi opracowanymi przez Google’a i Facebooka wybór Google Ads czy Facebook Ads może być trudny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się