SXO – gdy SEO to za mało. Jak przekuć ruch w sprzedaż?SXO – gdy SEO to za mało. Jak przekuć ruch w sprzedaż?SXO – gdy SEO to za mało. Jak przekuć ruch w sprzedaż?SXO – gdy SEO to za mało. Jak przekuć ruch w sprzedaż?
Sprowadzić użytkownika na stronę i skłonić go do pożądanego działania odpowiednią treścią (fot. Pixabay)

SXO – gdy SEO to za mało. Jak przekuć ruch w sprzedaż?

SXO – gdy SEO to za mało. Jak przekuć ruch w sprzedaż?
Dariusz Maćczak

Dariusz Maćczak

-

SEO specialist, Empressia

Dariusz Maćczak

Dariusz Maćczak

SEO specialist
Empressia

Pozycjoner oraz copywriter z kilkuletnim stażem w marketingu internetowym. Jego główne zainteresowania zawodowe to on-site SEO oraz optymalizacja konwersji. Prywatnie miłośnik gry na gitarze klasycznej i akustycznej.

Działalność w sieci wymaga korzystania z szeregu strategii marketingowych, które umożliwiają osiąganie celów biznesowych. Obecnie już wiele stron WWW promuje się na istotne dla siebie frazy kluczowe, to jednak nie wystarczy. Przyciągnięcie użytkowników to dopiero pierwszy krok na drodze do uczynienia z nich klientów. Tutaj do gry wkracza SXO jako kompleksowe podejście do tego tematu. O co chodzi w tej strategii i dlaczego warto się nią zainteresować?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się