Watch GT 4 – Huawei promuje smartwatche - Marketing przy Kawie
Huawei promuje w Polsce premierowe smartwatche Watch GT 4
  • 1
  • 4
24.09.2023

Huawei promuje w Polsce premierowe smartwatche Watch GT 4

14 września w Barcelonie odbyła się światowa premiera nowych wearables Huawei. Obecnie polski oddział Huawei Consumer Business Group ruszył z kampanią promującą smartwatche z rodziny Watch. Ambasadorką produktów jest Jessica Mercedes Kirschner. Produkt promują także dwie światowej sławy osobistości: złoty medalista olimpijski Mo Farah i ikona świata fitness – Pamela Reif.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 września 2023

22 września 2023

21 września 2023