Tissot z kampanią skierowaną do młodszych odbiorców
  • 1
  • 7
14.03.2023

Tissot z kampanią skierowaną do młodszych odbiorców

Marka Tissot wystartowała z kampanią promującą nową kolekcję klasycznych zegarków Chemin des Tourelles. Celem jest dotarcie do młodej, dynamicznej grupy odbiorców. Takich, którzy cenią pewność siebie, wyjątkowy styl, ale również klasę i niezawodność.

Najważniejszym elementem kampanii jest spot, w którym obrazy wpisują się w dynamikę współczesnego świata:

  • obfitującego w kontrasty,
  • wyznaczającego tempo,
  • rzucającego wyzwanie,
  • pozwalającego wyrażać siebie.

W głębszej warstwie kampania ma opowiadać o dualizmie leżącym u podstaw kolekcji Chemin des Tourelles. W każdym wymiarze opowieść ta ma dwa oblicza:

  • kolorystyka to czerń i biel,
  • dla mężczyzn i dla kobiet,
  • modele duże i małe,
  • polerowane i szczotkowane,
  • klasyczne i nowoczesne.

Obrazy mają nawiązywać do zegarków, które są równie piękne oglądane od strony tarczy, jak i przez przezroczysty dekiel. Także do wskazówek wykonujących obrót o 360 stopni.

W Polsce kampania prowadzona będzie w kanałach social media marki, na YouTube oraz w sklepie internetowym.
Będzie widoczna również w sklepach stacjonarnych, social media i na stronach internetowych autoryzowanych detalistów mających w ofercie zegarki Tissot.

  • 7
Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców

Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców

Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców
Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców
Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców
Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców
Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców
Tissot zwraca się w stronę młodszych odbiorców

14 marca 2023