Lepiej odchodzić od terminu targetowanie reklam – przestrzega chief data & marketing technology officer IPG
  • 0
  • 1
13.11.2020

Lepiej odchodzić od terminu targetowanie reklam – przestrzega chief data & marketing technology officer IPG

Zdaniem Aruna Kumara, chief data & marketing technology officera Interpublic Group i dyrektora generalnego Kinesso, konsumenci są zaniepokojeni możliwościami identyfikacji i kierowania do nich kampanii marketingowych. Specjalista przedstawił więc zalecenia dotyczące nowego języka branży reklamowej, dotyczącego targetowania reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2020

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2020

Muzyczne duety gwiazd i miast w projekcie dla aplikacji Empik Music. Pierwszą artystką Beata Kozidrak

Empik uruchamia projekt, w ramach którego tworzy duety muzycznych gwiazd i miast. Utwory, w których wybrzmią nie tylko artyści, ale też dźwięki bliskich im miast, będą dostępne w aplikacji streamingowej Empik Music. Cykl zainaugurują Beata Kozidrak i Lublin. W kolejnych tygodniach usłyszymy także popularnych polskich artystów pochodzących m.in. z Gdańska i Wrocławia.