- 1
- 1
Siatkarz Karol Kłos w kampanii aplikacji InPost Fresh
Twarzą nowej kampanii InPostu został siatkarz Karol Kłos – czołowy blokujący w kraju, obecnie zawodnik reprezentacji Polski i Asseco Resovii Rzeszów. Spot niesie informację: „Karol Kłos żegna się z siatką”.
Po chwili przekaz wykazuje, że Karol wcale nie kończy kariery. Żegna się z tradycyjnymi zakupami, dźwiganiem ciężkich siatek – i przerzuca się na nowoczesne zakupy przez aplikację InPost Fresh z dostawą do paczkomatu.
– Karol jest bardzo aktywny w internecie. Prowadzi swoje profile w social mediach w sposób zabawny i pasujący do marki InPost. Dlatego był oczywistym wyborem do tego „siatkarskiego” konceptu. Aby dodać autentyczności i odwołać się do wspomnień głównego bohatera, nasza ekipa realizowała zdjęcia w katowickim Spodku, który jest kultowym miejscem dla fanów siatkówki. Zależało nam, aby nowa kampania zbudowała napięcie i ciekawość, by chwilę później wywołać uśmiech i zaprosić do zakupów w aplikacji – mówi Karolina Podgórska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i wsparcia e-commerce.
Po dwóch latach od uruchomienia aplikacja zanotowała ponad milion pobrań
Obecnie InPost Fresh współpracuje z ponad 180 partnerami handlowymi. Oferują łącznie ponad 200 tys. produktów do kupienia w sześciu kategoriach, w tym:
- produkty spożywcze,
- porządki,
- kosmetyki i higiena,
- artykuły dla zwierząt.
Darmową dostawę można uzyskać przy zakupach za 50 zł. Kampania będzie emitowana szeroko w internetowych serwisach streamingowych (Player, Polsat Box), serwisach mediowych, w kanałach digital i kinach.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Supermarket prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk, wyprodukował dom produkcyjny Tank.
- 1