Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę BTL. Wygrała agencja Artegence
  • 0
  • 1
18.07.2022

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę BTL. Wygrała agencja Artegence

Od lipca agencja Artegence obsługuje markę Żywiec w zakresie komunikacji BTL. Agencja wdraża także nową witrynę internetową Męskie Granie.

Artegence już od prawie trzech lat wspiera Grupę Żywiec w obszarze digitalu i obsługuje wiele brandów z jej portfolio.

– Dzięki dotychczasowemu zaangażowaniu i doświadczeniu oraz satysfakcjonującym wynikom wcześniejszych projektów zdecydowaliśmy się zaprosić Artegence do udziału w przetargu na komunikację BTL. Proponowane przez agencję rozwiązania były najlepsze, co zaowocowało rozszerzeniem naszej współpracy – mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager Grupy Żywiec

W tym roku postanowiono także odświeżyć stronę Męskiego Grania, które gości na polskiej scenie muzycznej już od dwunastu lat. Pomysłodawcą festiwalu jest marka Żywiec. Serwis zyskał nowy projekt architektury informacji, który pozwolił na uporządkowanie i rozłożenie treści na kilku podstronach. To m.in.:

  • strona główna,
  • koncerty/line-up,
  • single,
  • artyści,
  • bilety,
  • Męskie Granie Orkiestra.

Jednym z największych wspólnych dotychczasowych projektów Grupy Żywiec i Artegence była kompleksowa komunikacja Loterii Żywca w digitalu.

Obsługą BTL marki Żywiec zajmowała się agencja Just.

  • 1
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę BTL

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę BTL

 

 

18 lipca 2022

15 lipca 2022