Internetowy fejm jest dla młodych ludzi często ważniejszy niż pieniądze, ale prawdziwych doznań i spraw wartych zaangażowania szukają oni w realu. Firmy, które to rozumieją, mogą dobrze zarobić.Fejm jest w tej chwili dominującą walutą społeczną. Często bardziej wartościową niż pieniądz – zauważył Rafał Baran, prezes 4Fun TV podczas ostatniej konferencji Cyber Research.
On sam komercjalizacją fejmu zajmuje się od kilkunastu lat. Na początku lat 90. był prezenterem w Radiu Manhattan, później dyrektorem marketingu w Sony Music, szefem agencji reklamowych Testardo i Grey.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.