Jak skomercjalizować fejm?Jak skomercjalizować fejm?Jak skomercjalizować fejm?Jak skomercjalizować fejm?
Nie trzeba szukać współczesnych Herostratesów... (fot. kadr ze spotu)

Jak skomercjalizować fejm?

Jak skomercjalizować fejm?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor, Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor, Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Internetowy fejm jest dla młodych ludzi często ważniejszy niż pieniądze, ale prawdziwych doznań i spraw wartych zaangażowania szukają oni w realu. Firmy, które to rozumieją, mogą dobrze zarobić.

Fejm jest w tej chwili dominującą walutą społeczną. Często bardziej wartościową niż pieniądz – zauważył Rafał Baran, prezes 4Fun TV podczas ostatniej konferencji Cyber Research.

On sam komercjalizacją fejmu zajmuje się od kilkunastu lat. Na początku lat 90. był prezenterem w Radiu Manhattan, później dyrektorem marketingu w Sony Music, szefem agencji reklamowych Testardo i Grey.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się