Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”
  • 1
  • 1
13.07.2022

Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”

Ruszyła kampania „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk” promująca napoje marki. Opiera się na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2022

GfK: Pod wpływem rosnących cen Polacy zmieniają wakacyjne plany

W Polsce narastają obawy przed dalszym wzrostem cen artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku: paliwa, żywności, energii elektrycznej i gazu. Zaniepokojenie podwyżkami wyraża od 60 proc. (gaz) do 81 proc. (paliwa) respondentów, których firma GfK przepytała w ramach badania „Current Consumer Mood”. Wyższe koszty utrzymania i niepewność sytuacji na rynku spowodowały również zmiany w wakacyjnych planach Polaków. Zmodyfikowało je 57 proc. badanych, przy czym 1/5 nie planuje w tym roku wyjazdu urlopowego.