Retail Institute podsumowuje wyniki centrów i sieci handlowych
  • 0
  • 1
13.05.2020

Retail Institute podsumowuje wyniki centrów i sieci handlowych

Retail Institute monitoruje kluczowe parametry obrazujące kondycję retailu, tj. odwiedzalność, obroty oraz OCR, czyli stosunek czynszu i kosztów wspólnych sieci handlowych. Te, zgodnie z przewidywaniami, od wybuchu pandemii są na niespotykanie dotąd niskim poziomie. Ostatni tydzień jest jednak optymistycznym prognostykiem na przyszłość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48493 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 maja 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Z obawą patrząc w portfel – jak epidemia wpływa na budżet Polaków? Badanie SWResearch

Ponad połowa Polaków (54%) negatywnie ocenia zmianę w budżecie swojego gospodarstwa domowego w wyniku panującej epidemii koronawirusa – wynika z barometru nastrojów i zachowań konsumenckich „Polacy w czasie epidemii” autorstwa SWResearch. Co więcej, rosną obawy o stan gospodarki. 55% boi się wzrostu cen produktów i usług, a 43% aktywnych zawodowo boi się o swoją pracę.

12 maja 2020