Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Outlandera PHEV 2020
  • 0
  • 5
13.05.2020

Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Outlandera PHEV 2020

Aktor Bartłomiej Topa został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV. Pojazd ma podkreślać sposób życia i wartości, którymi na co dzień kieruje się artysta. Nowe auto posłuży do realizacji cyklu filmów promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.

Na liście priorytetów aktora znajduje się dbałość o środowisko naturalne. Jest on wegetarianinem oraz wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Bartłomiej Topa zasiadł za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji Mitsubishi Outlander PHEV – Instyle Plus 4WD.

Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego, dysponuje on niewymagającym skrzyni biegów zespołem napędowym. Ma to zapewniać energetyczną wydajność, płynność jazdy i oszczędność paliwa. Układ napędowy o mocy 224 KM składa się z dwóch silników elektrycznych napędzających przednią i tylną oś. Wspierany jest przez silnik benzynowy o pojemności 2,4 l.

Wraz z marką Mitsubishi angażuję się w promowanie ekologicznego stylu życia – osób i instytucji, które swoimi działaniami hołdują tym wartościom. Już niebawem zaprezentujemy w mediach społecznościowych cykl filmów, w których porozmawiam z polskimi przedsiębiorcami i pasjonatami – ciekawymi, świadomymi ekologicznie ludźmi, dla których te wartości są równie ważne. Dają temu wyraz w swoich inicjatywach i sposobie prowadzeniu biznesu. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas – ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze. Dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć – podsumowuje Bartłomiej Topa.

  • 5
Bartłomiej Topa

Bartłomiej Topa ambasadorem nowego Mitsubishi Outlandera

13 maja 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Z obawą patrząc w portfel – jak epidemia wpływa na budżet Polaków? Badanie SWResearch

Ponad połowa Polaków (54%) negatywnie ocenia zmianę w budżecie swojego gospodarstwa domowego w wyniku panującej epidemii koronawirusa – wynika z barometru nastrojów i zachowań konsumenckich „Polacy w czasie epidemii” autorstwa SWResearch. Co więcej, rosną obawy o stan gospodarki. 55% boi się wzrostu cen produktów i usług, a 43% aktywnych zawodowo boi się o swoją pracę.

12 maja 2020