Konkurs Effie z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 5
13.05.2020

Konkurs Effie z nową identyfikacją wizualną

SAR zdecydował się na zmianę strategii komunikacji konkursu Effie. Ma to symbolicznie kończyć epokę 20-lecia i rozpocząć nową.

Effie na nowe czasy ma symboliczne znaczenie. Zakończyliśmy pewien etap, zrobiliśmy podsumowania, wyciągnęliśmy wnioski. Nowe czekające nas edycje, sytuacja, w której dzisiaj się znaleźliśmy zachęca do wypracowania nowego pozycjonowania i komunikacji konkursu. I przyznaję, że jesteśmy w doskonałej sytuacji. Wspólnie jako środowisko komunikacji marketingowej przez lata wypracowaliśmy ponadczasowe wartości, które określają naszą kulturę.

Mamy szczęście, że pracujemy w tej właśnie branży. Możemy otwarcie i z optymizmem mówić o markach i o sobie, o efektach naszych prac. Codziennie jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, wykorzystujemy nowe technologie w komunikacji, chętnie dzielimy się wiedzą, a niesie nas pozytywna energia, która pozwala nam cały czas zdobywać nowe. I o tym jest komunikacja Effie na nowe czasy – mówi Radosław Miklaszewski z BBDO, współtwórca strategii.

Nagle wybuchła globalna pandemia, która z dnia na dzień wywróciła stolik na rynku. W trudnych czasach wraca się do korzeni. Postanowiliśmy więc z jednej strony zwrócić uwagę na to, że efektywność komunikacji marketingowej jest jeszcze ważniejsza w „nowych czasach”, a z drugiej strony otworzyć się na to, co nowe, świeże, wielobarwne – dodają Daniel Piecka i Piotr Zawałło z agencji Rememeber, odpowiadający za kreację do nowej narracji Effie.

Ta wielobarwność ma mocne odzwierciedlenie w propozycjach Piecki i Zawałły. Celem było zdecydowane przejście od klasyki i elegancji, do komunikacyjnego fusion. Dotychczasowe umiejętności i doświadczenia łączone są z zupełnie nowymi, pionierskimi i nieznanymi.

Jesteśmy świadomi, jak dynamicznie zmienia się rynek mediów i jak ogromny wpływ wywiera obecnie panująca sytuacja na świecie na podejmowane decyzje dosłownie każdego działu marketingu. Dlatego adresatem komunikacji digital polskiego Effie są nie tylko podmioty związane z konkursem od lat. Również wszyscy marketerzy, którzy do tej pory mogli nie dostrzegać wynikających z udziału w konkursie korzyści. Wsparcie mediowe oparte jest przede wszystkim na social media, dzięki czemu precyzyjnie docieramy do potencjalnych uczestników wydarzenia – komentują Karolina Krasuska, Katarzyna Czerwińska oraz Marcin Sokalski, którzy wraz z Arielem Kępką czuwali nad przygotowaniem strategii, planu mediowego i zakupu mediów.

Wsparciem mediowym 21. edycji konkursu Effie zajmuje się Wavemaker.

  • 5
Konkurs Effie

Konkurs Effie z nową identyfikacją wizualną

Znamy laureatów Effie Awards 2019

Effie Awards 2019

 

13 maja 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Z obawą patrząc w portfel – jak epidemia wpływa na budżet Polaków? Badanie SWResearch

Ponad połowa Polaków (54%) negatywnie ocenia zmianę w budżecie swojego gospodarstwa domowego w wyniku panującej epidemii koronawirusa – wynika z barometru nastrojów i zachowań konsumenckich „Polacy w czasie epidemii” autorstwa SWResearch. Co więcej, rosną obawy o stan gospodarki. 55% boi się wzrostu cen produktów i usług, a 43% aktywnych zawodowo boi się o swoją pracę.

12 maja 2020