Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Znamy agendę wydarzenia
  • 0
  • 1
10.04.2024

Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Znamy agendę wydarzenia

Dwadzieścia pięć lat doświadczeń – co jako branża osiągnęliśmy i co przyniesie nam przyszłość? Te pytania zadali sobie twórcy Forum IAB 2024. Wydarzenie odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie.

Tegoroczna edycja, odbywająca się w jubileuszowym dla IAB Polska roku, to dwa dni spotkań najważniejszych przedstawicieli branży:

  • 80 wystąpień,
  • 100 ekspertów marketingu, biznesu i nauki,
  • 1000 uczestników, którzy będą wspólnie tworzyć wizję przyszłości digital marketingu.

– Zagadnienie, które z pewnością nurtuje wszystkich ekspertów branży, to nowe technologie. Coraz bardziej wpływają one na codzienność zarówno branży, reklamodawców, jak i użytkowników internetu.

  • Jak wykorzystamy AI i oparte na niej rozwiązania?
  • Jaka będzie rola branży interaktywnej i dostawców technologii w zachowaniu ludzkiego pierwiastka w tworzeniu treści?
  • Jak nie dopuścić do marginalizowania człowieka w tym procesie?

Ekspansywne zmiany technologiczne i stojący w ich centrum człowiek będą z pewnością ważnymi tematami wystąpień tegorocznego Forum IAB – mówi Robert Wielgo, CMO IAB Polska.

Tegoroczna edycja odbywać się będzie pod hasłem: „25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

– Ta edycja Forum IAB jest dla nas jako organizacji wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest dla nas ten rok. 25-lecie IAB Polska to okazja nie tylko do świętowania i ważnych podsumowań. Także do wnikliwego spojrzenia na przyszłość branży digitalowej. To również doskonały czas do zadania sobie pytań o to, jak przekuć nasze wieloletnie doświadczenie w skuteczne działania w nowej, zmieniającej się wciąż rzeczywistości cyfrowej.

To wydarzenie będzie również idealną przestrzenią do wymiany doświadczeń twórców polskiego świata cyfrowego z topowej klasy ekspertami. Na scenie pojawią się m.in. przedstawiciele takich marek, jak Allegro, Samsung, mBank, PepsiCo, Żabka, TVN, Google, Publicis Worldwide, Nielsen czy Wolt Polska – zapowiada Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Podczas Forum na scenie pojawią się m.in.:

  • Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, popularyzator astronomii i pasjonat nocnego nieba. Poprowadzi prelekcję pt. „Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?” i przeanalizuje działanie systemu satelitarnego firmy SpaceX.
  • Bianca Best, executive coach, autorka wielu książek oraz znawczyni i liderka biznesu, twórczyni programu Escape. Prowadzi warsztaty i webinary, pracuje z prezesami największych marek. Opowie o ludzkim i digitalowym aspekcie „Age of Performance”.
  • prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, doradzający międzynarodowym korporacjom, organizacjom oraz instytucjom rządowym. To również dyrektor think tanku Cybercrime Research Institute – organizacji prowadzącej badania i konsultacje w zakresie prawnych aspektów cyberprzestępczości. Przybliży on uczestnikom temat cyberbezpieczeństwa.

Pojawią się tematy ważne z perspektywy biznesowej, jak i społecznej

  • O tym, dlaczego doszło do Pandora Gate i o „Karcie praw dziecka w biznesie” opowie Magdalena Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa.
  • Jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych? Nad tym zastanowi się Olga Barańska, szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN w prelekcji „Kapibara w polskiej szkole”.
  • Nad pokoleniowym aspektem digital marketingu pochyli się Ewa Doligalska, senior total connections planning and media manager z PepsiCo, w wystąpieniu „O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek, można zawładnąć też starszyzną?”.
  • Do młodzieżowego świata wartości odwoła się też Agnieszka Gajzler z Wirtualnej Polski, pytając „Gdzie jest Twój RIZZ?”.

Ponadto:

  • Radosław Wierzbiński z Allegro będzie mówił o najnowszych trendach w e-commerce.
  • Adam Kręgielewski, head of strategy & social media z Labcon opowie o short social wideo – „lingua franca” digitalu. Wyjaśni, jak i dlaczego ten nowy format stał się uniwersalnym językiem w internecie.

– Przyszłość digitalu rysuje się bardzo pozytywnie. Jak jednak słusznie sugeruje hasło tegorocznej konferencji, jako branża jesteśmy już na tyle dojrzali, aby oprócz blasków dostrzec też cienie. We wszystkich krajach wdrażane są regulacje zmniejszające przewagę digitalowych gigantów nad resztą świata. To najlepszy dowód na dojrzałość środowiska.

Systematycznie pracuje ono też nad rozwiązaniami chroniącymi użytkowników przed pułapkami świata cyfrowego. Być może te rozwiązania nie zawsze przychodzą na czas i pewnie wymagają wciąż udoskonaleń. Nie można jednak zaprzeczyć, że cały czas się uczymy. Nie tylko tego, jak zwiększać efektywność działań marketingowych. Również tego, jak robić to w sposób etyczny i zrównoważony. Myślę, że będzie to mocno wybrzmiewać na Forum IAB 2024 – podsumowuje Lucyna Koba, market leader Poland w Nielsen, przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB.

Na scenie wystąpią również przedstawiciele m.in. takich firm, instytucji, domów mediowych, wydawców i agencji digitalowych, jak Adform, Gazeta.pl, Gemius SA, GoldenSubmarine, Google Ireland, GrupaM, Havas Media, Kantar, Polskie Badania Internetu, Mediahub, Mindshare, OMD Group, Performics, Publicis, Saatchi & Saatchi, They.pl i Wavemaker.

Forum IAB 2024 odbędzie się 22 i 23 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie https://forumiab.pl/. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu otrzymają 40 punktów za udział w konferencji plus dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie tylko dla posiadaczy certyfikatu.

Marketing przy Kawie jest partonem medialnym wydarzenia.

  • 1
Forum IAB 2024

Forum IAB 2024

10 kwietnia 2024

9 kwietnia 2024