Mural Swanskiego promuje serial „Ultraviolet 2.0”
  • 0
  • 4
10.10.2019

Mural Swanskiego promuje serial „Ultraviolet 2.0”

Na początku października Paweł Swanski, malarz, grafik i ilustrator, namalował w Warszawie mural promujący najnowszą produkcję lokalną telewizji AXN – „Ultraviolet 2.0”. Nawiązujące do fabuły serialu malowidło można zobaczyć w centrum Warszawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47361 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2019

Programy lojalnościowe B2B wciąż cieszą się popularnością. Badanie IRCenter

Chętnie przystępujemy do programów lojalnościowych – tak zadeklarowało 88% osób biorących udział w badaniu „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”. Z największym entuzjazmem robią to respondenci z branży budowlanej (93%) oraz przedstawiciele sektorów motoryzacja (91%) i OTC (91%). Wyniki badania zrealizowanego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska pokazują, że programy wsparcia sprzedaży nie tracą na znaczeniu.

9 października 2019