Falafel w ofercie McDonald’s. Promuje go kampania „Chwyć i leć”
  • 1
  • 2
21.07.2021

Falafel w ofercie McDonald’s. Promuje go kampania „Chwyć i leć”

Falafel, czyli kotlecik z ciecierzycy, dołączył do ofert McDonald’s. Sieć informuje o jego wprowadzeniu kampanią „Chwyć i leć”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2021

20 lipca 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2021

Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu – pokazało badanie Deloitte Digital, HRK i SKM SAR

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Połowa badanych czuje natomiast, że organizacja to dostrzega.