Falafel w ofercie McDonald’s. Promuje go kampania „Chwyć i leć”
  • 1
  • 2
21.07.2021

Falafel w ofercie McDonald’s. Promuje go kampania „Chwyć i leć”

Falafel, czyli kotlecik z ciecierzycy, dołączył do ofert McDonald’s. Sieć informuje o jego wprowadzeniu kampanią „Chwyć i leć”.

W skład oferty wchodzą trzy nowe pozycje: McWrap Tzatziki z Falafelami, Sałatka Falafel i Finger Food Falafel. To kolejna po Veggie Burgerze roślinna pozycja w menu marki.

Wprowadzeniu nowych pozycji do menu McDonald’s towarzyszy spot telewizyjny. Strategią i koncepcją kreatywną kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, produkcją wideo dom produkcyjny Dobro. Zakup mediów powierzono OMD, a komunikację PR 24/7Communication.

  • 2
Falafel w ofercie McDonald’s

Falafel w ofercie McDonald’s

21 lipca 2021

20 lipca 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2021

Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu – pokazało badanie Deloitte Digital, HRK i SKM SAR

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Połowa badanych czuje natomiast, że organizacja to dostrzega.