Walter Herz wybrał Publicon do obsługi media relations i wsparcia komunikacji
  • 0
  • 1
20.07.2021

Walter Herz wybrał Publicon do obsługi media relations i wsparcia komunikacji

Z początkiem lipca spółka Walter Herz powierzyła prowadzenie działań w obszarach media relations, social media oraz doradztwa komunikacyjnego agencji PR Publicon. Nawiązanie współpracy i przekazanie części kompetencji zewnętrznemu podmiotowi wpisuje się w strategię rozwoju firmy działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2021

Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu – pokazało badanie Deloitte Digital, HRK i SKM SAR

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Połowa badanych czuje natomiast, że organizacja to dostrzega.