Conrado Moreno i Japonka Misake promują Loteriadę, nawiązując do igrzysk w Tokio
  • 1
  • 1
8.07.2021

Conrado Moreno i Japonka Misake promują Loteriadę, nawiązując do igrzysk w Tokio

Wystartowała kampania reklamowa Loteriady. Widoczna będzie przez cały okres wakacji w mediach i w punktach Lotto w całym kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2021

Adidas chce przełamywać tabu o sporcie w trakcie menstruacji

Według badań naukowców z Uniwersytetu St. Mary co czwarta dziewczyna rezygnuje z uprawiania sportu w okresie dojrzewania. Jednym z powodów jest obawa przed przeciekami w trakcie ćwiczeń podczas okresu. Aby zapewnić komfort i dodać użytkowniczkom pewności siebie w czasie ruchu, Adidas wprowadza na rynek legginsy TechFit Period Proof. Launchowi produktu w Polsce towarzyszy premiera odcinka „Slow Podcast”, który porusza temat miesiączki oraz aktywności fizycznej w jej trakcie.