0 1 0 0 0 12.10.2020Jak firmy radzą sobie w sytuacji pandemii? Badanie „Kantar Global Business Compass”Przedstawiciele polskich firm nie wierzą, że konsument w czasach pandemii się zmienia. Nie zamierzają swojej wiedzy na ten temat weryfikować – wynika z badania „Kantar Global Business Compass”.
0 1 0 0 0 12.10.2020Rekordowy debiut Allegro na giełdzie. Jest warte tyle, co Orlen, PZU i KGHM razem wzięte12 października Allegro zadebiutowało na GPW w Warszawie. Dwa dni wcześniej firma e-commerce poinformowała, że w ramach IPO sprzedała 213,55 mln akcji w cenie 43 zł za sztukę.
2 1 0 0 3 12.10.2020Homoseksualna para w reklamie marki Durex nie narusza Kodeksu etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi konsumenckie na reklamę marki Durex (Reckitt Benckiser), w której przedstawiono homoseksualna parę. Komisja uznała, że taki przekaz nie jest sprzeczny z Kodeksem etyki reklamy.
0 1 0 0 0 12.10.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSmaczne i gustowne prezenty firmoweŚwięta tuż za rogiem i jak co roku wielu właścicieli firm i menadżerów zastanawia się nad prezentami firmowymi, zarówno dla pracowników, jak i klientów. Czym poza typowymi gadżetami firmowymi w postaci toreb, kubków, długopisów i kalendarzy możemy obdarować naszych pracowników?
0 2 0 0 0 12.10.2020Społeczna odpowiedzialność to już niezbędny element strategii biznesowych. Wyniki badania „Menedżerowie CSR”Wyniki badania „Menedżerowie CSR” pokazują coraz silniejszą integrację wartości CSR z biznesową działalnością firmy. Zjawisko to dostrzegło w swoich firmach niemal 80 proc. respondentów. Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało najnowszą edycję badania przeprowadzonego wśród osób odpowiedzialnych w firmach w Polsce za CSR i zrównoważony rozwój.
0 1 0 0 0 12.10.2020Kourtney Kardashian w marynarce od MaffashionAmerykańska celebrytka Kourtney Kardashian została sfotografowana w marynarce od Maffashion. Polska influencerka nie omieszkała poinformować o tym fakcie na swoim profilu na Instagramie.
1 1 0 0 0 12.10.2020OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanychOSM Piątnica po raz kolejny rozpoczyna kampanię reklamową serków homogenizowanych. Wystartowała ona 1 października i obejmuje takie kanały jak telewizja, Internet oraz social media. Marka promuje produkty hasłem: „Najlepsze coś by się zjadło”.
1 1 0 0 0 12.10.2020X-kom startuje z urodzinową kampaniąMarka X-kom obchodzi 18. urodziny. Z tej okazji powstała kampania reklamowa. Jej głównym celem jest pokazanie w zabawny sposób, że pracownicy sieci pomogą wszystkim klientom, nawet w najbardziej nietypowych sprawach czy potrzebach.
0 16 0 0 0 9.10.2020Lem i „Jetsonowie” na muralu promującym Kongres 59021 października wystartuje Kongres 590, którego tematem przewodnim jest „Polska 2030”. Piąta edycja wydarzenia odbędzie się w formie hybrydowej i promowana jest muralem w centrum Warszawy.
0 1 0 0 0 9.10.2020Tylko połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Kolejna odsłona badania InquiryJuż od niemal roku świat zmaga się z epidemią wywołaną wirusem SARS-CoV-2. Wpływa ona na każdy aspekt naszego życia, zmieniając je nie do poznania. Dodatkowo codziennie jesteśmy zasypywani doniesieniami mediów o coraz większej liczbie odnotowanych przypadków zachorowań. Jaki jest stosunek Polaków do wprowadzanych obostrzeń? Jak odnajdują się w chaosie informacyjnym? Próbuje na to odpowiedzieć badanie firmy Inquiry.