0 2 0 0 0 16.11.2021Rusza wirtualna Galeria Sztuki Banku PekaoOd 15 listopada gromadzoną przez dziesięciolecia przez Pekao kolekcję dzieł sztuki można oglądać, odwiedzając na stronie WWW banku wirtualną galerię. Symbolicznemu otwarciu galerii towarzyszyło przekazanie dwóch eksponatów z kolekcji banku do zbiorów Muzeum na Zamku Królewskim oraz Muzeum Narodowego w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.11.2021Vectra z zarzutami prezesa UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty operatorowi telewizji kablowej Vectra. Spółka wprowadziła jednostronnie klauzulę umożliwiającą podwyższenie opłaty za Internet i telewizję, mimo że umowy nie zawierały odpowiedniej klauzuli modyfikacyjnej umożliwiającej takie działanie. Następnie na podstawie wprowadzonej do wykonywanych umów klauzuli podwyższała opłaty. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów spółce grozi kara do 10 proc. obrotu.
0 1 0 0 0 16.11.2021Ruszyło badanie „Stan marketingu B2B 2021”Świat marketingu B2B zmienił się diametralnie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jak te zmiany wyglądają w firmach? Jak radzą sobie z nimi marketerzy? Na co stawiają w tej chwili profesjonaliści marketingu B2B i jak się odnajdują w tej nowej sytuacji? Możesz pomóc w ustaleniu odpowiedzi na te pytania, biorąc udział w badaniu „Stan marketingu B2B 2021”.
0 2 0 0 0 16.11.2021Publicon, HyperCrew, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover współpracują w ramach grupy marketingowej Evry1Publicon, HyperCrew, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover współpracują w ramach grupy Evry1. W planach mają stworzenie martechowej grupy, która znajdzie się w pierwszej piątce w Polsce.
1 4 0 0 0 15.11.2021Premiera drugiej kolekcji Barbie x Biedronka15 listopada do sieci sklepów Biedronka w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie x Biedronka. Jednocześnie rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych. Spot to taneczny klip nawiązujący do krótkich form wideo charakterystycznych dla TikToka i instagramowych rolek, który pokazuje dzień z życia nastoletniej dziewczyny.
1 1 0 0 0 15.11.2021Islandia promuje się, parodiując wideo z Markiem ZuckerbergiemIslandzka organizacja turystyczna Inspired by Iceland zamieściła w mediach społecznościowych film promujący kraj. Parodiuje w nim nagranie Marka Zuckerberga opublikowane w październiku, zapowiadające zmianę nazwy firmy Facebook na Meta.
1 3 0 0 0 15.11.2021„Real Magic at Christmas” – świąteczna kampania Coca-ColiCoca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że prawdziwa magia świąt tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Bożego Narodzenia razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej „Real Magic” marki.
0 1 0 0 0 15.11.2021Na bloku, w którym mieszkał Kazimierz Górski, odsłonięto mural z jego wizerunkiemDwieście czterdzieści m2 powierzchni, ponad 40 litrów farb i 1060 elementów ceramicznych – to wszystko złożyło się na mural Kazimierza Górskiego, który powstał z okazji setnej rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera. 9 listopada na budynku przy ul. Madalińskiego 49/51 w Warszawie, w którym mieszkał, oficjalnie odsłonięto dzieło.
1 1 0 0 0 15.11.2021„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-MobileŚwięta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii. Ale to właśnie te więzi tworzą atmosferę świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów po idealnie udekorowaną choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. Taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej T-Mobile „Bądźmy bliżej w te święta”, która ruszyła 12 listopada.
0 1 0 0 0 15.11.2021Czeka nas oszczędna Gwiazdka – przewiduje Barometr ProvidentaW tym roku ostrożnie podchodzimy do planowania świątecznych wydatków. Połowa respondentów Barometru Providenta, od lat przeprowadzanego na przełomie października i listopada, nie potrafi jeszcze oszacować, ile może kosztować tegoroczna Gwiazdka.