0 1 0 0 0 15.07.2021Netflix wchodzi w gry wideo?Według informacji „Bloomberga” Netflix w przyszłym roku rozszerzy swoją działalność o gry wideo. To przeniosłoby platformę do segmentu rozrywki. Sam Netflix uważa go za jednego z największych konkurentów o uwagę widza.
0 1 0 0 0 15.07.2021GF Darwin, Mamagerka, Agata Berry i inni influencerzy promują Konto jakże osobiste Alior BankuAlior Bank wystartował z kampanią z influencerami, promującą „Konto jakże osobiste” oraz aplikację mobilną. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu i W Kawiarence.
0 1 0 0 0 15.07.2021YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia ruszyły 15 lipcaGoogle ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzone zostaną marki i agencje, które stoją za najodważniejszymi i najskuteczniejszymi kampaniami reklamowymi na platformie. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody wręczone zostaną w październiku.
0 2 0 0 0 15.07.2021Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillardReputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.
0 3 0 0 0 15.07.2021Pięć polskich marek w europejskim rankingu Brand FinanceW rankingu 500 najbardziej wartościowych marek w Europie – Brand Finance Europe 500 2021 – znalazło się pięć polskich marek. To Biedronka*, PKO Bank Polski, PZU, PKN Orlen i Asseco.
0 1 0 0 0 15.07.2021„Raport strategiczny Internet 2020/2021” IAB Polska2020 rok zakończył się dla rynku reklamy cyfrowej kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy. Pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 mld zł.
0 2 0 0 0 14.07.2021Czy cyfrowe nośniki zewnętrzne są skuteczne? Badanie Kantara na zlecenie Jet LineNa zlecenie firmy Jet Line agencja badawcza Kantar przeprowadziła badanie dotyczące skuteczności ekranów DOOH w sieci More. W drugiej części badania badacze zapytali o ogólną opinię na temat reklam OOH i DOOH.
0 2 0 0 0 14.07.2021Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR – nowa inicjatywa branżowaGrupa doświadczonych liderów ds. relacji korporacyjnych czołowych podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w Polsce zdecydowała o powołaniu do życia nowej inicjatywy. To Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR).
0 1 0 0 0 14.07.2021Instagram testuje przycisk do ponownego udostępniania postów w StoriesInstagram rozpoczął test naklejki „udostępnij ponownie”. Ma to zredukować liczbę podobnych treści w aplikacji.
0 3 0 0 0 14.07.2021Biedronka umieszcza reklamy na swoich samochodachFlota transportowa Biedronki oprócz funkcji logistycznej pełnić będzie jeszcze dodatkową rolę. Stała się platformą reklamową obejmującą docelowo ponad 1600 pojazdów z systemem nośników.