Scott Galloway: CMO powinni stać się chief intelligence officerami
  • 0
  • 1
7.10.2020

Scott Galloway: CMO powinni stać się chief intelligence officerami

Scott Galloway, profesor Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim i przedsiębiorca zachęca szefów marketingu, by przekształcali się w chief intelligence officerów. Przekonuje też do przestawienia marek na model subskrypcyjny i korzystania z „handlu algorytmicznego”, jeśli firmy chcą się rozwijać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54790 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2020

Wyniki badania producentów 2020 Klubu Producentów Reklamowych SAR

Wyniki badania producentów Klubu Producentów Reklamowych SAR wskazały, że 1/3 wszystkich produkcji reklamowych przeprowadzana jest przez producentów z reżyserami w modelu wyłączności projektowej. Wśród producentów KPR to prawie połowa wszystkich realizacji. Usługi produkcji reklamowej drożeją, mimo to większe studia pracują więcej niż wcześniej. Trend rosnący zlecania produkcji z pominięciem agencji stabilizuje się: reklamodawcy i agencje zlecają proporcjonalnie tyle samo produkcji, co w poprzednim okresie.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2020

Polak filantrop – pomaga i wymaga. Wyniki badania

Trwający kryzys covidowy uświadomił Polakom, jak ważne jest zaangażowanie filantropijne społeczeństwa i biznesu – wynika z raportu „Filantropia w CEE 2020”. Oceniono w nim potencjał filantropijny Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W badaniu 39% rodaków potwierdziło, że pandemia zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Dziś liczba pomagających Polaków wynosi 51%. Jednocześnie zwiększyły się oczekiwania względem firm. 56% badanych chce kupować produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a 47% wyraża gotowość zapłacenia za nie wyższej ceny.