PKN Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl – pokazuje badanie Pentagon Research
  • 0
  • 2
21.07.2021

PKN Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl – pokazuje badanie Pentagon Research

PKN Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl – wynika z badania firmy Pentagon Research. Koncern ma dużą przewagą nad pozostałymi markami. Na drugim miejscu plasuje się Totalizator Sportowy.

PKN Orlen jest wskazywany spontanicznie przez 25% respondentów. Drugi Totalizator Sportowy zyskał 12% wskazań. Markę 4F, która jest sponsorem kolekcji olimpijskiej, wskazało spontanicznie 9% badanych.

Po badaniu znajomości wspomaganej podium prezentuje się podobnie. Liderem jest Orlen ze znajomością na poziomie 67%. Totalizator Sportowy wskazało 61%, a 4F 45% badanych.

O badaniu
Pentagon Research przeprowadził ankietę na panelu Pentagon Online trzy miesiące przed igrzyskami olimpijskimi. Był to zabieg celowy, by móc ocenić, z jakiego pułapu sponsorzy startują w kontekście zmagań w Tokio. Firma planuje powtórzenie badania po zakończeniu igrzysk, a następnie porównanie wyników.

  • 2
PKN Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl

PKN Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKOl

20 lipca 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2021

Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu – pokazało badanie Deloitte Digital, HRK i SKM SAR

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Połowa badanych czuje natomiast, że organizacja to dostrzega.