„No Easy Wins” – kampania IAB Europe w obronie reklamy targetowanej
  • 2
  • 1
29.10.2021

„No Easy Wins” – kampania IAB Europe w obronie reklamy targetowanej

Ruszyła kampania „No Easy Wins”. IAB Europe, organizacja zrzeszająca podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej wskazuje w niej, że zakaz reklamy ukierunkowanej niesie za sobą wyraźnie przewidywalne, negatywne konsekwencje dla konsumentów, małych firm i wydawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51851 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

29 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2021

Allegro liderem segmentu marketplace, Amazon daleko w tyle. Raport Inquiry o rozwoju platform zakupowych w Polsce

Polacy polubili zakupy online. Tegoroczna edycja badania „Allegro, Amazon i rozwój marketplace” przeprowadzonego przez agencję Inquiry potwierdza, że konsumenci coraz chętniej decydują się na internetowe transakcje. Mają też jednak coraz większe wymagania. Do cyfrowego koszyka najczęściej wpadają dziś odzież i bielizna, obuwie oraz kosmetyki i perfumy. Dla rozwoju branży e-commerce kluczowa była jednak nie tylko zmiana nawyków wywołana przez pandemię, ale również długo oczekiwane wejście na rynek polskiej strony Amazona w marcu tego roku.