Raport IAB Europe „Szersze znaczenie socjoekonomiczne i kulturowe reklamy ukierunkowanej w Europie”
  • 0
  • 1
28.09.2021

Raport IAB Europe „Szersze znaczenie socjoekonomiczne i kulturowe reklamy ukierunkowanej w Europie”

Kiedy w Europie wybuchła pandemia Covid-19, ekonomiści przewidywali największe załamanie wydatków na reklamę od czasu wielkiej recesji z 1929 r. Do załamania jednak nie doszło – wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o 6,3%. Jak podkreśla dr Daniel Knapp, główny ekonomista IAB Europe i autor najnowszego raportu, miniony rok był eksperymentem na żywym organizmie. W bardzo trudnych warunkach okazało się, że reklama cyfrowa ma nie tylko zasadnicze znaczenie dla gospodarki europejskiej, ale również dalej idącą wartość społeczną i kulturową. Tę często się pomija i nie uwzględnia się jej w konwencjonalnych statystykach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2021

27 września 2021