„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma dotycząca trądziku różowatego
  • 1
  • 3
29.10.2021

„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma dotycząca trądziku różowatego

Wystartowała kampania „Róż się do lekarza” firmy farmaceutycznej Galderma. Jej celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2021

Allegro liderem segmentu marketplace, Amazon daleko w tyle. Raport Inquiry o rozwoju platform zakupowych w Polsce

Polacy polubili zakupy online. Tegoroczna edycja badania „Allegro, Amazon i rozwój marketplace” przeprowadzonego przez agencję Inquiry potwierdza, że konsumenci coraz chętniej decydują się na internetowe transakcje. Mają też jednak coraz większe wymagania. Do cyfrowego koszyka najczęściej wpadają dziś odzież i bielizna, obuwie oraz kosmetyki i perfumy. Dla rozwoju branży e-commerce kluczowa była jednak nie tylko zmiana nawyków wywołana przez pandemię, ale również długo oczekiwane wejście na rynek polskiej strony Amazona w marcu tego roku.