Na braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscyNa braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscyNa braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscyNa braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscy
Personalizowana reklama w social media napędza wiele biznesów (fot. Pixabay)

Na braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscy

Na braku spersonalizowanych reklam stracimy wszyscy
Robert Bednarski

Robert Bednarski

-

country director CEE, Facebook

Robert Bednarski

Robert Bednarski

country director CEE
Facebook

Jest ekspertem w dziedzinie rynku cyfrowego, ekonomii, finansów i zarządzania, który związał swoją karierę z nowymi technologiami. Jako dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią od 5 lat zarządza działaniami Facebooka w regionie i współpracuje z klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy Onet.pl. W sumie w Onecie pracował 15 lat, uczestnicząc bezpośrednio w kształtowaniu polskiego rynku mediów.

Od marketingu oczekujemy m.in. tego, że poprzez reklamy będzie nam dostarczać trafnie dobrane informacje, które uznamy za przydatne. Choćby takie jak oferta lokalnego sklepu czy promocja na gadżet, którego zakup od dawna chodzi nam po głowie. O korzyściach wynikających ze spersonalizowanych reklam w social media pisze dyrektor Facebooka w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Robert Bednarski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się