0 1 0 0 0 18.01.2021Starcom zajmie się obsługą mediową marki TarczyńskiProducent wędlin Tarczyński wybrał do obsługi mediowej agencję Starcom (Publicis Groupe). Decyzja o rozpoczęciu współpracy zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych.
1 3 0 0 0 18.01.2021„Niewidzialna przemoc” – SOS Wioski Dziecięce z kampanią o cyberprzemocy wśród nastolatkówPrawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w Internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.
0 1 0 0 0 18.01.2021Media i agencje o ofercie reklamowej na 2021 r. w panelu interaktywnym IAA PolskaPonad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska, który odbył się online 13 stycznia 2021 r. Czy oraz jak zmieniła się oferta reklamowa poszczególnych klas mediów na 2021 r.? Czy odpowiada ona oczekiwaniom marketerów i agencji mediowych? Na te pytania starali się odpowiedzieć zaproszeni eksperci.
1 1 0 0 0 18.01.20212 miliony złotych za emisję kampanii Ministerstwa Zdrowia o noszeniu maseczekW połowie listopada wystartowała kampania Ministerstwa Zdrowia kierowana do młodych ludzi. Zachęcała do noszenia maseczek. Jak podaje „Gazeta Wyborcza”, koszt emisji tej kampanii to 2 mln zł.
1 5 0 0 4 18.01.2021Strajk Kobiet przerabia plakaty prolife na prochoiceStrajk Kobiet z Kłodzka i okolicznych powiatów odpowiedział na akcję prolife Fundacji Nasze Dzieci Kornice z początku grudnia. Organizacja wykorzystała te same dostępne w serwisach stockowych grafiki, jednak dodała do nich hasła, które zupełnie zmieniły przekaz.
0 4 0 0 0 18.01.2021Jubileuszowa edycja Mobile Trends Conference już w marcuJuż 4 i 5 marca odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Mobile Trends Conference. Tym razem będzie to wydarzenie online. Na uczestników czekają dwa dni wypełnione prelekcjami i wymianą doświadczeń. Wieczorem, po zakończeniu pierwszego dnia konferencji odbędzie się tradycyjnie uroczysta Gala Mobile Trends Awards. Poznamy wtedy twórców najlepszych aplikacji i rozwiązań mobilnych 2020 r.
0 1 0 0 0 18.01.2021Cykl webinarów o trendach w 2021 r. od Crash MondaysCo nas czeka w kolejnym roku? Jakie będą największe trendy w digital marketingu, e-commerce czy nowych technologiach? O tym właśnie będzie kolejny cykl bezpłatnych webinarów tworzonych przez Crash Mondays.
0 1 0 0 0 18.01.2021Strategie marek w czasach buntu, czyli nowe wydarzenie PTBRiO „Zbuntowan3 mark1” już 11 marcaChcesz wiedzieć, co napędza zbuntowanych konsumentów? Jak zarządzać innowacyjną marką, stworzyć strategie redefinicji lub rebeliancką komunikację? O tym wszystkim będziesz mógł dowiedzieć się podczas wydarzenia „Zbuntowane marki. Strategie marek w czasach buntu”.
0 1 0 0 0 17.01.2021Prezes Unilevera: nasi pracownicy nigdy nie wrócą do pracy w biurze w pełnym wymiarzePrezes koncernu Unilever Alan Jope powiedział, że pracownicy, nawet po zakończeniu pandemii, nie wrócą do pracy w biurze pięć dni w tygodniu. Pandemia na stałe zmieniła sposób pracy – poinformował The Guardian.
0 1 0 0 1 15.01.2021Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo w PolsceAmbasadorem marki Alfa Romeo w Polsce został Robert Kubica. Nowa strategia brandu ma na celu podkreślenie wysiłku włożonego przez Grupę FCA w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów, które przekładają się na ich jakość i niezawodność.