Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną
  • 1
  • 1
28.10.2021

Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną

Ruszyła kampania reklamowa suplementów Terranova Polska. Marka przedstawia siebie jako jedną z niewielu firm suplementów żywieniowych na świecie, które mogą poszczycić się naturalnym składem produktów.

Firma Terranova Polska istnieje na rynku od 2008 r. Właśnie teraz zdecydowała się na swoją pierwszą tak dużą kampanię promocyjną. Jak podkreśla, Polacy znajdują się w czołówce społeczeństw, które spożywają najwięcej suplementów diety. Tym samym Polska jest krajem, gdzie takie produkty są powszechnie dostępne, a ich wybór jest naprawdę wielki.

Producent chce przekonać do siebie klientów, zapewniając, że sztuczne dodatki stosowane w suplementach diety dostępnych na rynku zamienił na liofilizowane warzywa i owoce. Dzięki temu produkty mają być odpowiednie również dla wegan.

Piętnastosekundowy spot osadzony w otoczeniu soczystej zieleni i świeżych owoców podkreśla charakter oferty produktowej. Finalne hasło „Świadoma suplementacja wychodzi mi naturalnie” ma wskazywać na przemyślany i trafny wybór.

Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Warsaw Production. Media kupił dom mediowy Mediacore.

  • 1
Terranova Polska

Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną

 

28 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketingu

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dol. Jednocześnie rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatne są zarówno marki, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani będący końcowymi odbiorcami treści. Grupa robocza influencer marketing IAB Polska przygotowała przewodnik po tym obszarze. Kieruje go do marek, agencji i samych influencerów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

UOKiK przyjrzy się aplikacjom do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats

Do UOKiK docierały skargi konsumentów na nieprawidłowości przy zamawianiu jedzenia i produktów spożywczych za pomocą popularnych aplikacji. Konsumenci wskazywali, że np. płacili za zamówienie wyższą cenę niż ta, o której byli informowani przed złożeniem zamówienia. Skargi dotyczyły także rozliczania się przedsiębiorców za niezrealizowane zamówienie. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów wobec Glovo oraz postępowanie wyjaśniające wobec spółki Uber Eats. Są to aplikacje mobilne, które służą do zamawiania jedzenia ze sklepów z dostawą pod wskazany adres.

27 października 2021