Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną
  • 1
  • 1
28.10.2021

Terranova Polska rusza z pierwszą kampanią telewizyjną

Ruszyła kampania reklamowa suplementów Terranova Polska. Marka przedstawia siebie jako jedną z niewielu firm suplementów żywieniowych na świecie, które mogą poszczycić się naturalnym składem produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

28 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

IAB Polska przygotował przewodnik po influencer marketingu

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu. Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dol. Jednocześnie rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatne są zarówno marki, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani będący końcowymi odbiorcami treści. Grupa robocza influencer marketing IAB Polska przygotowała przewodnik po tym obszarze. Kieruje go do marek, agencji i samych influencerów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2021

UOKiK przyjrzy się aplikacjom do zamawiania jedzenia firm Glovo oraz Uber Eats

Do UOKiK docierały skargi konsumentów na nieprawidłowości przy zamawianiu jedzenia i produktów spożywczych za pomocą popularnych aplikacji. Konsumenci wskazywali, że np. płacili za zamówienie wyższą cenę niż ta, o której byli informowani przed złożeniem zamówienia. Skargi dotyczyły także rozliczania się przedsiębiorców za niezrealizowane zamówienie. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów wobec Glovo oraz postępowanie wyjaśniające wobec spółki Uber Eats. Są to aplikacje mobilne, które służą do zamawiania jedzenia ze sklepów z dostawą pod wskazany adres.

27 października 2021