E.On Polska rozpoczął kampanię edukacyjną - Marketing przy Kawie
E.On Polska rozpoczął kampanię edukacyjną
  • 0
  • 1
11.09.2023

E.On Polska rozpoczął kampanię edukacyjną

Celem kampanii pod hasłem „Daj prądowi odpocząć” jest podnoszenie świadomości dotyczącej zużywania energii elektrycznej i promocja dobrych nawyków jej efektywnego wykorzystywania. Na ulicach Warszawy pojawiły się kontekstowe billboardy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2023

8 września 2023