Espresso

29 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2021

WOŚP to najlepsza akcja charytatywna w Polsce – uważają respondenci Inquiry

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla Polaków nieprzerwanie od 29 lat. Inicjatywa wykracza dalece poza zwykłą zbiórkę pieniędzy dla potrzebujących. WOŚP to już bezprecedensowe wydarzenie społeczne, święto rodaków, nawet tych mieszkających za granicami kraju. Mimo to działalność fundacji Jerzego Owsiaka budziła ostatnio sporo kontrowersji. W związku z tym agencja Inquiry ponownie zbadała postawy Polaków w stosunku do WOŚP, przeprowadzając badanie po zakończeniu 29. finału.

26 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

W kwietniu kolejna edycja IAB HowTo Days: trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Konferencja IAB HowTo Days odbędzie się 20–22 kwietnia. Eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy. Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B. Raport Deloitte Digital

Deloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting z prośbą o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią. Pozwoli im to na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.

Poprzednie Następne