Abecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do ZAbecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do ZAbecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do ZAbecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do Z
Wracamy do podstaw inbound marketingu (źr. il. 6Minded)

Abecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do Z

Abecadło marketera. Strategia inbound B2B od A do Z
Hanna Sudak

Hanna Sudak

-

content writer, 6Minded (diamentowy partner HubSpot)

Hanna Sudak

Hanna Sudak

content writer
6Minded (diamentowy partner HubSpot)

Od ponad pięciu tworzy treści na strony internetowe i media społecznościowe. W pracy za cel stawia sobie potrzeby klienta i prosty, konkretny przekaz. Poza słowem pisanym dodatkową formą artystycznego wyrazu jest dla niej taniec.

Budujesz landing page z formularzem do zapisu na bezpłatny webinar? A może planujesz kampanię mailingową skierowaną do przedsiębiorców, by zachęcić ich do korzystania z usług klienta? Jeśli stosujesz podobne taktyki, to sięgasz po narzędzia inbound marketingowe, niekoniecznie zdając sobie z tego sprawę. Podobnie jak wielu marketerów w naszym kraju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja