Sylwia Grzeszczak w kampanii Deichmanna - Marketing przy Kawie
Sylwia Grzeszczak w kampanii „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”
  • 3
  • 2
11.09.2023

Sylwia Grzeszczak w kampanii „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie kampanii marki Deichmann „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”. Twarzą marki jest znowu Sylwia Grzeszczak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2023

8 września 2023