„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – przekonuje w kampanii Spółdzielcza Grupa Bankowa
  • 1
  • 3
3.10.2022

„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – przekonuje w kampanii Spółdzielcza Grupa Bankowa

W rozpoczętej nowej kampanii SGB stara się wyjaśnić, jaka jest różnica między bankiem spółdzielczym SGB a każdym innym bankiem. Serię spotów na ten temat można oglądać m.in. w telewizji.

Reklamy kampanii „Dobrze dbać o siebie nawzajem” to fabularyzowane historie inspirowane prawdziwymi wydarzeniami z życia klientów banków spółdzielczych. Mają oni – podobnie jak klienci dużych banków – dostęp do nowoczesnych bankowych produktów. Okazuje się jednak, że różnica leży gdzie indziej. W spotach SGB stara się opowiedzieć o tym, co oznacza idea spółdzielczości, współdziałania i dbania o siebie nawzajem.

Tą kampanią otwieramy nowy rozdział w komunikacji banków spółdzielczych SGB – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – Wierzę w to, że to początek pięknej historii. Opowieści o tym, co prawdziwe i bliskie, co najważniejsze dla lokalnych społeczności. Tym, co nas wyróżnia, jest wzajemność. Razem z klientami dbamy o to, co najcenniejsze: wspólną przyszłość i rozwój. Tak naprawdę to, co zyskujemy dzięki obecności naszych klientów, oddajemy lokalnej społeczności – dodaje.

Cała kampania obejmuje:

  • wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. Polsat, TVN, TVP);
  • anteny radiowe z grupy Eurozet;
  • internet.

Łącznie w kampanii będzie można obejrzeć cztery spoty. Emisja rozpoczęła się 1 października. Za koncepcję kreatywną kampanii, a także za jej realizację i produkcję spotów odpowiada GPD Agency.

  • 3
„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – kampania SGB

„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – kampania SGB

„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – kampania SGB
„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – kampania SGB

3 października 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2022

Rosnące koszty utrzymania podkopują nasze proekologiczne nawyki zakupowe

W 2022 r. w międzynarodowym badaniu Kantar udział osób najbardziej zaangażowanych w kwestie zrównoważonego rozwoju zmniejszył się o 4% w porównaniu z latami 2021 i 2020. Jednocześnie udział osób nieprzejmujących się kwestiami ekologii wzrósł o 7% i obecnie stanowi 44% globalnej populacji. Skurczenie się tej pierwszej grupy występuje powszechnie. Największe spadki jej liczebności zaobserwowano w Hiszpanii (-8%), Portugalii (-5%), Irlandii (-5%) i Indiach (-5%). Z kolei we Francji, Stanach Zjednoczonych i Kolumbii odnotowano albo brak zmian, albo wręcz wzrost udziału tych konsumentów w całej populacji.