„Dobrze dbać o siebie nawzajem”: przekonuje SGB - Marketing przy Kawie
„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – przekonuje w kampanii Spółdzielcza Grupa Bankowa
  • 1
  • 3
3.10.2022

„Dobrze dbać o siebie nawzajem” – przekonuje w kampanii Spółdzielcza Grupa Bankowa

W rozpoczętej nowej kampanii SGB stara się wyjaśnić, jaka jest różnica między bankiem spółdzielczym SGB a każdym innym bankiem. Serię spotów na ten temat można oglądać m.in. w telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2022

Rosnące koszty utrzymania podkopują nasze proekologiczne nawyki zakupowe

W 2022 r. w międzynarodowym badaniu Kantar udział osób najbardziej zaangażowanych w kwestie zrównoważonego rozwoju zmniejszył się o 4% w porównaniu z latami 2021 i 2020. Jednocześnie udział osób nieprzejmujących się kwestiami ekologii wzrósł o 7% i obecnie stanowi 44% globalnej populacji. Skurczenie się tej pierwszej grupy występuje powszechnie. Największe spadki jej liczebności zaobserwowano w Hiszpanii (-8%), Portugalii (-5%), Irlandii (-5%) i Indiach (-5%). Z kolei we Francji, Stanach Zjednoczonych i Kolumbii odnotowano albo brak zmian, albo wręcz wzrost udziału tych konsumentów w całej populacji.