Lidl rozstrzygnął przetarg na SEM i programmatic - Marketing przy Kawie
Lidl rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii digitalowych
  • 0
  • 1
3.10.2022

Lidl rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii digitalowych

W przetargu Lidla wygrała agencja Havas Media. Od listopada br. zajmie się obsługą mediową w zakresie tworzenia, planowania i zakupu kampanii reklamowych SEM oraz kampanii programatycznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56329 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 października 2022

2 października 2022