Odwróceni celebryciOdwróceni celebryciOdwróceni celebryciOdwróceni celebryci
Chyba widziałeś już gdzieś tę twarz? (kadr z reklamy Sunbites)

Odwróceni celebryci

Odwróceni celebryci
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Anna Rybak, Urszula Zawadzka, Emma Wang Hansen promowały już PZU, Sunbites, Credit Agricole, a w Internecie mają własne fankluby. Ich nazwiska nic wam nie mówią? Rzeczywiście, nie są to gwiazdy. Znają je tylko najbardziej spostrzegawczy odbiorcy, wyłapujący obecność tych samych osób w różnych spotach.

Z zatrudnianiem gwiazd do kampanii reklamowych jest stosunkowo łatwo. Upraszczając, ważne cechy to:

atrakcyjność,
wywoływanie u odbiorcy skojarzeń z konkretnymi cechami czy wartościami (np. rodziną, zaufaniem, młodością),
brak skandali w życiu prywatnym.

Ale najważniejsza jest rozpoznawalność przyciągająca uwagę widzów do reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się