0 2 0 7.01.2024Na przestrzeni roku nastroje konsumenckie w Polsce mocno w górę – badanie GfKW grudniu 2023 r. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce nieznacznie spadł, do poziomu -3 jednostek. Jednak na przestrzeni całego roku wskaźnik znacząco wzrósł.
0 3 0 7.01.2024Prawie połowa Polaków zamierza ograniczyć zbędne wydatki w 2024 r. – Barometr Providenta42 proc. respondentów oczekuje poprawy swojej sytuacji materialnej w nadchodzącym roku. Niewiele większy odsetek, bo 44,2 proc. deklaruje, że 2024 r. będzie dla nich gorszy pod względem finansowym. Zaledwie 17,8 proc. respondentów przyznaje, że nie ma żadnych planów dotyczących finansów osobistych w 2024 r. Wskazuje na to Barometr Providenta.
0 1 0 6.01.2024Razer nawiązuje współpracę z agencją Wec CommunicationAmerykański producent sprzętu gamingowego Razer nawiązał współpracę z Wec Communication. Agencja zajmie się m.in. realizacją kampanii PR oraz działaniami influencer marketingowymi marki na rynku polskim.
0 1 0 4.01.2024Branża artykułów promocyjnych w Polsce – dwa badania PIAPPolska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) przeprowadziła badania branży artykułów promocyjnych w Polsce. Na ich podstawie opublikowała dwa raporty: „Kondycja branży artykułów promocyjnych w Polsce” oraz „Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe”.
5 1 0 4.01.2024Christina Aguilera i Latto w kampanii Pyszne.plPiosenkarka Christina Aguilera i raperka Latto stworzyły dla Pyszne.pl utwór będący połączeniem hip-hopu i opery. To nowa odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział”.
0 1 0 4.01.2024Hochland zmienia identyfikację wizualną, by wzmocnić distinctive brand assetsFirma Hochland wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej swojej marki. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. distinctive brand assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.
1 1 0 4.01.2024Radosław Kotarski w reklamie telewizyjnej Banku Millennium skierowanej do przedsiębiorcówKampania telewizyjna Banku Millennium promuje konto dla przedsiębiorców. „Kiedy rozwijasz firmę, liczy się każda złotówka” – mówi w reklamie Radosław Kotarski.
4 1 0 4.01.2024Globalna kampania reklamowa Tindera „It Starts with a Swipe” w tegorocznej odsłonieKolejna kampania reklamowa Tindera „It Starts with a Swipe” powstała na tzw. Dating Sunday. W pierwszą niedzielę roku w Stanach Zjednoczonych rośnie ruch w aplikacjach randkowych.
1 1 0 4.01.2024„Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!” – kampania i konkurs marki TarczyńskiW ramach kampanii „Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!" marka Tarczyński i artysta Smolasty zapraszają do udziału w konkursie. Należy stworzyć oryginalny przepis na hot doga z wykorzystaniem parówek marki.
0 1 0 4.01.2024IKEA rezygnuje z reklam w TV Republika. Stacja odpowiedziała wezwaniem do bojkotuIKEA zadeklarowała wycofanie reklam z Telewizji Republika. Stacja odpowiedziała wezwaniem do bojkotu produktów marki. Rezygnację z reklam w Republice zapowiedział również mBank.