- 1
- 2
„Do Polo po” – Polomarket z nową kampanią
Sieć supermarketów Polomarket rusza z nową kampanią pod hasłem „Do Polo po”. Jingiel został oparty na przeboju „Mahna Mahna”.
Nową platformę kreatywną otwiera hasło „Do Polo po”, które w warstwie audio ma formę jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umiliani). Skomponowany z użyciem oryginalnej linii melodycznej cover ma zachęcać do odwiedzania sklepów i robienia zakupów.
Tematem spotów i jednocześnie powodem zachęcającym do odwiedzin są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych megahitów. Kreacja za każdym razem ma formę humorystycznego dialogu lub monologu i przekonuje potencjalnych klientów do wizyty w sklepie.
Istotnym elementem strategii są produkty private brand, stanowiące duży udział w ofercie detalisty
Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród to tylko niektóre z nich.
– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną, są:
- dalsza lojalizacja własnej bazy klientów,
- pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci.
Także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez:
- emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy,
- promowanie doskonałych produktów naszych marek
– wskazuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.
Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 stopni we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, wideo, digitalu, outdoorze, digital display, social mediach i gazetkach. Strategię komunikacyjną opracowała agencja reklamowa Just.
- 2