„Do Polo po” – Polomarket z nową kampanią
  • 1
  • 2
23.08.2023

„Do Polo po” – Polomarket z nową kampanią

Sieć supermarketów Polomarket rusza z nową kampanią pod hasłem „Do Polo po”. Jingiel został oparty na przeboju „Mahna Mahna”.

Nową platformę kreatywną otwiera hasło „Do Polo po”, które w warstwie audio ma formę jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umiliani). Skomponowany z użyciem oryginalnej linii melodycznej cover ma zachęcać do odwiedzania sklepów i robienia zakupów.

Tematem spotów i jednocześnie powodem zachęcającym do odwiedzin są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych megahitów. Kreacja za każdym razem ma formę humorystycznego dialogu lub monologu i przekonuje potencjalnych klientów do wizyty w sklepie.

Istotnym elementem strategii są produkty private brand, stanowiące duży udział w ofercie detalisty

Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród to tylko niektóre z nich.

– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną, są:

  • dalsza lojalizacja własnej bazy klientów,
  • pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci.

Także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez:

  • emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy,
  • promowanie doskonałych produktów naszych marek

– wskazuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.

Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 stopni we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, wideo, digitalu, outdoorze, digital display, social mediach i gazetkach. Strategię komunikacyjną opracowała agencja reklamowa Just.

  • 2
Nowa kampania Polomarketu – „Do Polo po”

Nowa kampania Polomarketu – „Do Polo po”

Nowa kampania Polomarketu – „Do Polo po”

23 sierpnia 2023

22 sierpnia 2023