Preferencje konsumentów na zakupach online - Marketing przy Kawie
Jak zmieniają się preferencje konsumentów robiących zakupy online – badanie SW Research
  • 0
  • 1
18.07.2023

Jak zmieniają się preferencje konsumentów robiących zakupy online – badanie SW Research

Konsumenci poświęcają średnio 7,5 godziny miesięcznie na zakupy online. Ponad 1/4 badanych deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zmieniły się czynniki, które biorą pod uwagę podczas zakupów online. Badanie przeprowadziła firma SW Research na zlecenie Allegro.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 lipca 2023

17 lipca 2023

  • 0
  • 2
  • 0
17.07.2023

Poczucie szczęścia Polaków w różnych regionach kraju – wyniki badania

Wynik subiektywnego, deklarowanego przez mieszkańców Polski poczucia szczęścia w 10-stopniowej skali wynosi 7,08. To więcej niż jeszcze dwa lata temu. W 2021 r. wynosiło ono średnio 6,59. W szczęściu przodują województwa z południa Polski. Na szczycie rankingu miast wojewódzkich, których mieszkańcy deklarują najwyższy poziom dobrostanu, znalazły się Zielona Góra, Kielce, Kraków i Wrocław. Największą grupę nieszczęśliwych spotkamy zaś w Łódzkiem i na Mazowszu – wynika z raportu serwisu Otodom: „Szczęśliwy dom. Badanie dobrostanu mieszkańców Polski 2023”.