Innowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynekInnowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynekInnowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynekInnowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynek
10 strategii polskich challenger brands (źr. AdCookie)

Innowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynek

Innowacje, odwaga, determinacja – w jaki sposób challenger brands zmieniają rynek
Katarzyna Sowicka

Katarzyna Sowicka

-

COO, AdCookie

Katarzyna Sowicka

Katarzyna Sowicka

COO
AdCookie

Buduje strategie content marketingowe skoncentrowane na wzroście biznesowym firm oraz marek osobistych. Entuzjastka metodologii challenger brands oraz wykorzystania AI w content marketingu. Autorka raportu „Challenger brands, którzy zmieniają świat”. Wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na SWPS i AGH, recenzentka i mentorka.

Rozumienie dynamiki rynku to nie tylko obserwacja gigantów branży. Często to właśnie młode, ambitne marki, nazywane challenger brands, przekształcają rynek, wprowadzając innowacje i wyznaczając nowe kierunki. Ich siła tkwi w odwadze, determinacji i nieustępliwości, które pozwalają im konkurować z ugruntowanymi graczami, często o wiele większymi od nich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja