1 2 0 22.01.2025Zwiastun Nintendo Switch 2 stał się viralemNintendo opublikowało pierwszy oficjalny zwiastun zapowiadanej od dawna nowej konsoli Switch 2. W ciągu kilku dni film zgromadził 16 mln wyświetleń.
0 1 0 21.01.2025Najbardziej angażujące profile na Facebooku w 2024 r. – analiza SotrenderaSokzBuraka był w minionym roku najbardziej angażujacym profilem na polskim Facebooku. Tak wynika z danych Sotrendera, który podsumował rok na tej platformie.
0 2 0 21.01.2025Żabka uruchamia sieć reklamową retail media – Żabka AdsSieć Żabka Ads – Shopper-Driven Media liczy ponad 1,5 tys. cyfrowych nośników. Na ekranach pojawią się oferty produktowe, ale i oferty usług, informacje o wydarzeniach, np. akcjach społecznych.
1 1 0 21.01.2025Kampania telewizyjna Nationale-Nederlanden promuje ofertę wsparcia w chorobieNationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię promującą ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie. Bohaterem kampanii jest doradca ubezpieczeniowy.
0 1 0 21.01.2025Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” – publikacja Creative Brand StoriesGrupa agencji Creative Brand Stories ogłasza premierę Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Publikacja zawiera 14 kluczowych trendów, które będą kształtować przyszłość branży eventowej i marketingowej.
0 1 0 21.01.2025Zagrożenia związane z influencer marketingiem – agencja On Board Think Kong rusza z badaniemAgencja On Board Think Kong we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research rozpoczyna badania dotyczące zagrożeń związanych z influencer marketingiem.
0 5 0 21.01.2025Otwarte Klatki kontra Cukiernia Sowa – sukces inicjatywy społecznej9 stycznia stowarzyszenie Otwarte Klatki oskarżyło sieć cukierni Cukiernia Sowa o niedotrzymanie obietnicy. W 2019 r. firma zadeklarowała, że całkowicie rezygnuje z jaj pochodzenia klatkowego. Tak się jednak nie stało.
0 1 0 20.01.2025Seniorzy coraz częściej stawiają na płatności bezgotówkowe – badanie Warszawskiego Instytutu BankowościPłatności elektroniczne to coraz częstszy wybór wśród aktywnych cyfrowych seniorów. Badani częściej płacą za swoje codzienne zakupy kartami płatniczymi (debetowymi lub kredytowymi) niż gotówką – aż 86 proc. wskazało na płatność za zakupy kartą, a gotówką 76 proc. Takie są wnioski z najnowszej edycji badania „Seniorzy w świecie cyfrowych finansów”. Przeprowadzono je na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości (WIB) we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.
0 2 1 20.01.2025Wynagrodzenia w marketingu i PR w 2024 r. – raport Grafton RecruitmentFirmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na kompetencje strategiczne i cyfrowe. Tak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”.
0 1 0 20.01.2025Novo Nordisk przedłuża współpracę z Ahava PR przy kampanii o otyłościProducent popularnych leków Novo Nordisk po raz trzeci wybrał agencję Ahava PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”.