Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”
  • 0
  • 1
15.03.2024

Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”

Producent przetworów warzywnych Dawtona rozpoczął współpracę z programem „MasterChef” w edycji skierowanej do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show w TVN, którego emisja rozpoczęła się 3 marca br.

Produkty marki są widoczne w programie od 10 marca. Dawtona dostarczyła uczestnikom programu passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce. Uczestnicy wykorzystują je w przygotowaniu konkursowych dań.

Ponadto produkty ustawiono w spiżarni programu, z której uczestnicy wybierali składniki do gotowania. Działania branded content uzupełnione są komunikacją marki w digitalu. W tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz programu „MasterChef Nastolatki”.

„MasterChef Nastolatki” to najnowsza odsłona popularnego programu kulinarnego. Skierowana jest do nastoletnich kucharzy (13–17 lat). W programie talent-show ich umiejętności ocenia znane z poprzednich edycji jury w składzie: Michel Moran oraz Tomasz Jakubiak, a także debiutująca w tej roli Dorota Szelągowska. Gościnnie występują ponadto m.in. Ewa Chodakowska oraz Martyna Wojciechowska, a także influencer Michał „Rozkoszny” Korkosz – bloger i autor książek kulinarnych.

Działania branded contentowe oraz zakup mediów poprowadziła agencja Value Media (Group One). Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery, współpracując z firmą Endemol Shine Polska.

Finał sezonu zapowiedziany jest na 28 kwietnia br.

  • 1
Dawtona MasterChef Nastolatki

14 marca 2024