Dawtona w „MasterChef Nastolatki” - Marketing przy Kawie
Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”
  • 0
  • 1
15.03.2024

Dawtona z działaniami branded content w „MasterChef Nastolatki”

Producent przetworów warzywnych Dawtona rozpoczął współpracę z programem „MasterChef” w edycji skierowanej do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show w TVN, którego emisja rozpoczęła się 3 marca br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2024