Skin streaming w kampanii L'Oreal - Marketing przy Kawie
Influencerzy promują skin streaming w kampanii L'Oreal
  • 0
  • 1
12.03.2024

Influencerzy promują skin streaming w kampanii L’Oreal

Kampania L’Oréal Polska koncentruje się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. skin streamingu. Obejmie działania z influencerami, branded content oraz niestandardowe aktywności e-commerce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 marca 2024

10 marca 2024