Influencerzy promują skin streaming w kampanii L'Oreal
  • 0
  • 1
12.03.2024

Influencerzy promują skin streaming w kampanii L’Oreal

Kampania L’Oréal Polska koncentruje się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. skin streamingu. Obejmie działania z influencerami, branded content oraz niestandardowe aktywności e-commerce.

Skin streaming to kolejny modny trend, ale i powrót do pielęgnacji opartej na wiedzy dermatologicznej. Hasła przewodnie akcji to:

  • „Odkryj #SkinStreaming: Nowy trend w pielęgnacji skóry rekomendowany przez dermatologów”,
  • „Świadoma pielęgnacja w 4 prostych krokach”.

Kampania promuje 3 marki z portfolio firmy: CeraVe, La Roche-Posay oraz Vichy.

– Skin streaming bazuje na:

  • prostocie pielęgnacji,
  • ograniczaniu liczby używanych produktów wyłącznie do niezbędnych,
  • stawianiu na jakość, a nie ilość,
  • „wsłuchiwaniu się” w potrzeby naszej skóry.

Wraz z L’Oréal chcemy być pionierem w kreowaniu trendów, a także edukować konsumentów i nawigować ich w dostępie do zdrowej skóry. O tym właśnie jest ta kampania – wyjaśnia Izabela Szpila, digital communication manager agencji Wavemaker.

Na TikToku i YouTube zaplanowano działania z influencerami. Z kolei w serwisach firmy Meta zastosowany zostanie miks kreacji brandowych oraz branded content przygotowany przez influencerów. Wśród nich są m.in.:

  • Lila Grochowska,
  • Martyna Grzenkowicz (Peachee),
  • Sylwia Butor,
  • Lili Antoniak,
  • Andziaks,
  • HiHania,
  • Anna Maria Sieklucka.

W ramach nowości w kampanii wykorzystany zostanie Pinterest

Na polskim rynku Pinterest nie został jeszcze wysycony przez marki dermokosmetyczne. Będzie pełnił rolę platformy inspiracyjnej, z pomysłami dla grupy docelowej na nowe podejście do pielęgnacji. Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem są interaktywne banery, czyli banery ze znacznikami pozwalające na zwiększenie interakcji z odbiorcami. Najeżdżając na znaczniki, użytkownik może zapoznać się z dodatkowymi informacjami na temat produktu, takimi jak korzyści z jego stosowania czy cena.

Mediaplan uzupełniają portale kobiece, takie jak Ofeminin, Poradnik Zdrowie, Glamour, Elle, Vogue (na nich zaplanowano konkursy, artykuły sponsorowane itp.). W obszarze e-commerce wykorzystana zostanie sieć influencerska MetaPic.

– W kampanii pojawiają się formaty mocno świadomościowe, w ramach których współpracujemy z influencerami i idolami konsumentów. Poza tym chcemy wykorzystać również ich potencjał w działaniach prosprzedażowych. Twórcy mogą opowiedzieć, wyjaśnić i przedstawić trend skin streaming w otoczce produktów L’Oréal i jednocześnie przekonać konsumentów do zakupu tych produktów. Standardowe formaty display e-commerce nie są w stanie pełnić takiej funkcji ze względu na statyczną i krótką formę. Do realizacji celów sprzedażowych planujemy wykorzystać więc sieć influencerską MetaPic.

Z perspektywy twórców platforma pozwala na kontakt z brandami. Z perspektywy marek MetaPic to sieć influencerów, która umożliwia markom działanie w obszarze performance marketingu influencerów na dużą skalę. Sieć skupia się na efektywności, co oznacza, że płacimy tylko za kliknięcia lub wygenerowaną sprzedaż. Jest to więc idealne rozwiązanie do wsparcia fazy zakupowej – dodaje Adrian Nawrocki, e-commerce expert w GroupM Poland.

Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker. Warstwę kreatywną przygotowała agencja POV, współpracę z influencerami prowadzi 2koma7.

  • 1
Influencerzy promują skin streaming w kampanii L'Oreal

Influencerzy promują skin streaming w kampanii L'Oreal

11 marca 2024

10 marca 2024