Jann, Ilona, Milena, Vanessa i inni ambasadorzy w lokalnej odsłonie kampanii sieci perfumerii Sephora
  • 1
  • 1
14.03.2024

Jann, Ilona, Milena, Vanessa i inni ambasadorzy w lokalnej odsłonie kampanii sieci perfumerii Sephora

Ruszyła lokalna odsłona kampanii „Razem tworzymy piękno” sieci sklepów Sephora. Udział w niej wzięli m.in. Jann oraz twórczynie internetowe Ilona i Milena @blessthemesspl.

Na profilach marki w mediach społecznościowych ruszyła lokalna odsłona kampanii Sephory „We belong to something beautiful” („Razem tworzymy piękno”). Występują w niej polscy twórcy współpracujący z marką, ale też pracownicy sklepów kosmetycznych marki.

Opowiadane przez bohaterów historie mówią o sile społeczności, samoakceptacji i oddają przesłanie kampanii. Dla swoich obserwatorów Sephora przygotowała konkurs, w którym można dołączyć do grona bohaterów i opowiedzieć swoją historię społeczności marki.

Od 12 marca w kanałach społecznościowych Sephory w Polsce zobaczyć można historie różnych przedstawicieli społeczności skupionej wokół marki. Do współpracy marka zaprosiła osobowości ze świata beauty mediów społecznościowych, z którymi lokalnie od lat współpracuje:

  • Ilonę i Milenę znane jako @blessthemesspl,
  • Vanessę @beautyvtricks,
  • Selenę @selena.wil,
  • Sylwię @makeupafterforty.

W kampanii już wkrótce pojawi się również muzyk Jann @jann_music_.

Swoimi historiami podzielą się również wybrani pracownicy sieci Sephora:

  • Grażyna, managerka kategorii makeup,
  • Mateusz, pracujący na co dzień w łódzkiej perfumerii Sephora jako doradca klientów, który w wideo wystąpił wraz z mamą.

Na TikToku w kanale Sephora Polska do 1 kwietnia trwa konkurs, w którym do wygrania są:

  • profesjonalna sesja zdjęciowa dla dwóch osób,
  • torba produktowych bestsellerów i nowości z perfumerii,
  • karta podarunkowa,
  • warsztat makijażu.

Lokalna kampania prowadzona jest na profilach marki na platformach Facebook, Instagram oraz TikTok Sephora Polska. Działania potrwają do końca kwietnia. Przygotowanie strategiczne wspierała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiadała agencja Bulletproff.

  • 1
Lokalna odsłona kampanii Sephory

Lokalna odsłona kampanii Sephory

14 marca 2024