„SuperElevator” – nowa kampania bukmachera Superbet
  • 1
  • 2
14.03.2024

„SuperElevator” – nowa kampania bukmachera Superbet

Kampania jest elementem globalnej strategii obejmującej wszystkie rynki, na których Superbet jest obecny. W polskich spotach bohaterami są ambasadorzy: komentator sportowy Mateusz Borek i były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek.

Eksperci piłkarscy zaproszą do windy każdego kibica, który poszukuje dodatkowej dawki emocji. Na kolejnych piętrach będzie można posmakować różnych dyscyplin sportu, a także poznać ofertę firmy Superbet. Odrębne wariacje spotów przygotowano dla takich funkcjonalności jak Superprzewaga, szybkie wypłaty, darmowe gry free to play czy rozbudowanych funkcji społecznościowych, które oferuje platforma Supersocial.

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina. Za produkcję odpowiedzialna była agencja Eyeline z Londynu. Reżyserem spotów był Josh Cohen, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada londyńska agencja No.8. Kampanię tworzyli również:

  • ze strony globalnego teamu Superbet Martina Živković – head of brand operations,
  • reprezentująca stronę polską Katarzyna Gawlik – dyrektorka marketingu Superbet Polska oraz Bartosz Malaka – head of marketing.

Bukmacher w związku z kampanią planuje specjalne akcje brandowe z wykorzystaniem swoich kluczowych sponsoringów. Superwindy mogą więc spodziewać się fani Lecha Poznań, Górnika Zabrze, a także uczestnicy szachowego turniej Superbet Rapid & Blitz czy turnieju w darta – Superbet Poland Darts Masters.

  • 2
„SuperElevator” – nowa kampania Superbet

„SuperElevator” – nowa kampania Superbet

„SuperElevator” – nowa kampania Superbet

14 marca 2024